Az Opel egy innovatív elektromos SUV megalkotásán dolgozik, amely nemcsak környezetbarát, hanem a vásárlók számára is pénztárcabarát megoldást kínál. A célja, hogy elérhető áron nyújtson modern technológiát és kényelmet, így szélesebb rétegek számára tegy

Az Opel állítólag fontolgatja, hogy a Leapmotor B10-et felveszi portfóliójába alacsony költségű, C-szegmensű elektromos SUV-ként. Maga az autógyártó nem erősítette meg a médiában megjelent híreket, de egyértelműen nem is cáfolta azokat.
A német Automobilwoche értesülései szerint egy, az Opel anyavállalatához, a Stellantishoz közel álló magas rangú forrás azt nyilatkozta, hogy a vállalat belső egyeztetéseket folytat a Leapmotor B10 Opelként való forgalmazásáról. A különböző márkák közötti modellek kialakítása a csoporton belüli közös járműplatformok alkalmazásával már régóta elterjedt gyakorlat. A haszongépjárművek piacán pedig gyakran előfordul, hogy szinte azonos járműveket minimális módosításokkal több különböző márka emblémájával kínálnak.
"Még semmi sem véglegesen eldöntött, de izgalmas lehetőség lenne egy versenyképes árú és jól felszerelt elektromos modell bevezetése a C-SUV szegmensben" - nyilatkozta egy bennfentes forrás. A francia Les Echos üzleti lap is tudósított erről, két, az ügyhöz közel álló személyre hivatkozva.
Az Opel nem adott hivatalos választ az ügyben, ugyanakkor az értesülést sem cáfolta meg.
Mint ismert, a Leapmotor B10 egy 4,52 méter hosszú, akkumulátoros-elektromos hajtáslánccal forgalmazott SUV. Induló ára Németországban 30 ezer euró. Az Opel Grandland Electric 13 centiméterrel hosszabb, de az induló ára több mint 46 ezer euró.
Európában a B10 és a Leapmotor további modelljeit a Leapmotor International forgalmazza, amely a Leapmotor és a Stellantis közötti együttműködés keretében jött létre. A vegyesvállalatban a Stellantis 51%-os részesedéssel bír, így ez a partnerség a két cég közötti szoros együttműködést jelzi.