Már több tízezer felhasználó élvezi az MVM innovatív, mesterséges intelligenciával működő rezsiasszisztensének előnyeit.

Fontos hangsúlyozni, hogy a REZSIŐR nem váltja ki a személyes és online ügyintézést, hanem azok működését egészíti ki. Kifejezetten az energiafogyasztással és a számlázással kapcsolatos kérdésekben kínál hasznos támogatást, így segítve az ügyfeleket a tájékozódásban és a problémák megoldásában.
Egy fontos tájékoztatás érkezett arról, hogy a REZSIŐR nem csupán információkat nyújt, hanem aktívan segíti az ügyfeleket az ügyintézés folyamatában is. Például útmutatást ad arról, hogy milyen dokumentumokra lehet szükség, ezáltal csökkenti az ügyintézéshez szükséges időt és energiát.
A közleményben kiemelték, hogy a próbaidőszak során szerzett tapasztalatok és a folyamatosan bővülő felhasználói kör megerősítik: a YoloAI által kifejlesztett digitális asszisztens, mely az MVM számlázási rendszeréhez és a rezsicsökkentés szabályaihoz lett igazítva, valóban hasznos támogatást nyújt az energiaszolgáltatással kapcsolatos ügyintézés során.
Kiemelten fontos, hogy a REZSIŐR platformon keresztül nem áll módunkban adatokat módosítani, új névre átíratni vagy bármilyen hasonló ügyintézést kezdeményezni. Ezen feladatokat továbbra is az MVM online ügyfélszolgálatán vagy az MVM Next mobilalkalmazáson keresztül intézhetjük. Azonban a mesterséges intelligencia alapú ügyféltámogató rendszer segítségével könnyedén tájékozódhatunk arról, hol és hogyan végezhetjük el ezeket a lépéseket a lehető leggyorsabban.
A szolgáltatás az mvmnext.hu/rezsior oldalon, a számlaborítékokon található QR-kód és az e-számla-értesítőkben elhelyezett link segítségével is hozzáférhető - olvasható az MVM Csoport közleményében.