Úgy tűnik, hogy Hollywood aranykora a végéhez közeledik: DiCaprio és a filmstúdiók is hatalmas veszteségekkel néznek szembe.
A közönség érdeklődése a "presztízsfilmek" iránt fokozatosan csökken, és egyre többen választják azt a lehetőséget, hogy inkább megvárják, míg a filmek néhány héten belül elérhetők lesznek a streamingplatformokon. A járvány következtében a moziban való kizárólagos vetítési idő jelentősen lerövidült, ami miatt a nézők már nem érzik annyira sürgetőnek, hogy a nagy vásznon, azonnal megtapasztalják ezeket a produkciókat.
Nem csak Paul Thomas Anderson alkotása vérzett el. Az A24 stúdió Zúzógép (The Smashing Machine) című sportfilmje Dwayne Johnsonnal és a Roofman - A besurranó (Roofman) Channing Tatummal szintén gyengén teljesített, hiába kaptak kedvező kritikákat - írja a Varitey.com cikke. Az A24 a közelmúltban nagyobb, drágább projekteket vállalt be, de ez a stratégia most visszaütni látszik: a filmek költségei már a nagy stúdiók szintjét közelítik, miközben a bevételek messze elmaradnak.
- fogalmazta meg egy amerikai szakértő.
A kérdés csupán annyi: meddig képesek a stúdiók fenntartani a művészi törekvések finanszírozását, ha a nézők érdeklődése már nem elég ahhoz, hogy megvásárolják a belépőket?





