Hadházy Ákos javaslata Lázár János számára: Lehet, hogy érdemes lenne vonatra ülni.
Hadházy Ákos a közösségi médián reagált Lázár János közlekedési miniszter friss bejegyzésére. Az ünnepelt miniszter, ahogyan arról már korábban is hírt adtunk, a független képviselő korábbi posztjára a következőképpen válaszolt: "Lehet trágárkodni. Lehet látványos terveket készíteni. Lehet zsűrizni. De lehet a valóságból kiindulva is cselekedni: új, kedvezőbb tarifarendszert bevezetni, járműveket korszerűsíteni, a pályát karbantartani, és az utastámogatást átszervezni, ahogyan mi is tettük az 5 pontos közlekedési akciótervvel."
Hadházy véleménye szerint az alábbiakra érdemes figyelni: "1) A Rozsdaminiszter édesanyjának elnézést kérek, de aki kicsit is érti a magyar nyelvet, tudja, hogy ez a szófordulat ritkán vonatkozik az édesanyákra. Itt sem őt akartam bántani, hanem a Rozsdaminisztert, akinek kétségtelenül van szerepe abban, hogy Lázár egy gátlástalan bűnszervezet tagja lett, aki ugyan jómodorú, de ettől még bűnöző." 2) Talán nem az lenne a cél, hogy a MÁV haváriaközpontot alakítson ki, hanem az, hogy csökkentse a balesetek számát. 3) Bár a felsővezeték-szakadás előfordulhat bárhol, a gyakorisága már lényeges kérdés. (...) 4) A Rozsdaminiszter a válaszában azt mondja, hogy neki fekáliából kell várat építenie. Nos, nem, ő inkább távozzon, több okból is." Hadházy kiemeli: "Először is, ez a fekália nem új keletű, hiszen 14 éve kormányoznak." Ráadásul Lázár beiktatásakor az első dolga volt, hogy egy tollvonással leállította a vadonatúj Siemens mozdonyok és vagonok beszerzését. "Ez az egy tollvonás elegendő indokot adna a távozására." Végül megjegyzi: "Ha egy kormány ennyit sem tud elérni, hogy Budapest egyik főpályaudvarán legyen egy WC, akkor inkább keressen valami más hobbikat, mert a kormányzás nem nekik való." 5) Tegnap rengeteg kedves, türelmes és segítőkész vasutassal találkoztam. Ők nem tehetnek arról, hogy például Kelenföldön nincs fűtött váróterem, nincsen WC, és csupán az aluljáróban található néhány kicsi tájékoztató tábla a vágányszámokról és az ígért indulási időkről.
Hadházy a bejegyzés végére odaillesztett még egy pontot: +1) a trafikcsaló Rozsdaminiszter jobban tenné, ha - amíg nem bukik meg - néhányszor felülne annak a vállalatnak a járműveire, amely működéséért ő felelős. Akcióterveket a nyílt pályán várakozó vonatokon is írogathat, csak ott talán jobban érezné a cselekedetei súlyát.