A Tesla mostanra a visszahívások terén a vezető szerepet tölti be, míg a Stellantis szorosan a nyomában lohol, mint a második számú szereplő.
A legcsekélyebb számú visszahívás a Ferrari, Pagani, Rimac és Morgan márkák járműveit érintette.
Léteznek olyan rangsorok, amelyeken egyetlen autógyártó sem vágyik a legjobb helyezésekre. Ilyen például az az összegzés, amely a visszahívások során érintett járművek számát veszi alapul az Egyesült Államokban, és e szerint állítja fel a gyártók rangsorát.
Ezen a nem éppen dicsőséges ranglistán 2021 óta a Ford folyamatosan az utolsó, tehát legrosszabb helyen végzett, és úgy tűnt, hogy idén nyáron a negyedik győzelme is biztosra vehető. Azonban a Stellantis és a Tesla váratlanul nagyot léptek előre, és mindketten megelőzték a címvédő bajnokot.
A végső rangsort tekintve a Tesla zárta a sort az élen: az amerikai elektromos autógyártó 15 különböző visszahívás keretében összesen 5 135 697 járművet érintett. A második helyezett, a Stellantis, 67 visszahívást könyvelhetett el január 1. és december 20. között, ami 4 722 452 autó tulajdonosának okozott plusz problémát. A címvédő Ford a harmadik helyen végzett, 62 visszahívásával és 4 370 701 érintett járművével.
A lista alsó részén főként sportautó-gyártók bukkannak fel. Kiemelkedően teljesítette a Ferrari, amelynek egyetlen visszahívása négy járművet érintett. Ezt követően a Pagani, a Rimac és a Morgan állnak, akik nyolc, kilenc és 62 visszahívással rendelkeznek.